Az oldal a jobb felhasználói élmény érdekében és bizonyos funkciók működtetéséhez sütiket (cookie) használ.

További információ Rendben

Jogi információk

A www.tetoablakpiac.hu webshop használati útmutatója:

1.) A webshop kötelezettségek nélkül, szabadon használható. Vásárolni előzetes regisztráció, vagy regisztráció nélkül is lehet.
2.) A regisztráció során Önnek nevét, címét, email címét kell mindössze megadni, majd választani egy felhasználó nevet és jelszót, amely biztosítja a belépését.
3.) A megrendelés elküldésével a felhasználó tudomásul veszi, és elfogadottnak tekinti az Általános Szerződési Feltételeket.
4.) A rendelés során válassza a ki az igényeinek megfelelő terméket, majd helyezze a kosarába.
5.) A kosarába helyezett termékeket a vásárlási listán tekintheti meg, esetleg módosíthatja azokat.
6.) A rendelés véglegesítése előtt lépjen be felhasználó nevével és jelszavával.
7.) A „Megrendelés” –re kattintás után válassza ki az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási lehetőségeket.
8.) A rendelésről automatikus visszaigazolást küldünk, amelyet 24 órán belül részletesen visszaigazolunk a megadott email címre.

9.) A webshopon megrendelt termékeket csak MAGYARORSZÁG területén tudjuk kiszállítani.

Saját elszállítással lehetőség van EURÓPAI UNIÓN belüli értékesítésre, amennyiben a törvényben rögzített feltételekkel a vevő rendelkezik.

EURÓPAI UNIÓN kívüli értékesítésre NINCS lehetőség.

 10.) Online vitarendezés

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Kellemes időtöltést és jó vásárlást kívánunk!

Általános Szerződési Feltétlek

Köszönjük, hogy cégünket kereste fel minőségi tetőtéri ablak és az ezekhez kapcsolódó kiegészítő termékek vásárlásával kapcsolatban.

Az általános szerződési feltétetek a www.tetoablakpiac.hu webshopra vonatkozik. A regisztráció során a felhasználó az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat elfogadottnak tekinti.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet alapján a szolgáltató tájékoztatási kötelezettsége a következőkre terjed ki:
1.) Üzemeltető adatai:
Kereskedő, forgalmazó: Daca-lux Ker. Szolg.Bt.
Székhely: 1195. Budapest Somlyó Zoltán u. 10.
Telephely: 1194. Budapest Méta u. 31.- Méta Centrum 27/4.
Az üzlet elnevezése: Eurolux tetőablakok kereskedése
Nyitvatartási idő: hétfő-péntek 9-17 óra.
Adószám: 21061426-2-43
Kapcsolattartó: Daróczy Tibor
Telefonos elérhetőség: 06-30-3356646

Elektronikus elérhetőség: eurolux@tetoablakok.hu
Bankszámlaszám: MKB: 10300002-10007308-49020022
Statisztikai számjel: 21061426-5113-212-01

Cégnyilvántartási szám: CG:01-06-743668

A szerződés nyelve: magyar.

2.) A webshop használata:

A www.tetoablakpiac.hu webshopba Dacalux, Optilight, Okpol, Fakro  Balio típusú tetőtéri ablakok valamint a hozzájuk kapcsolódó árnyékolók, kiegészítő termékek rendelhetők meg.
A vásárlás előtt kérem olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatónkat:
Az online szerződések létrejöttének háttérszabálya a hatályos jogunkban a PTK kötelmi jogi általános része. Ezt egészítik ki nemzetközi magánjogi kereskedelmi szerződések esetén a külkereskedelemről szóló 1974.évi III. törvény és végrehajtására kiadott 1053/1974.(X.17.) MT határozat és a 7/1974.(X.17.) KkM rendelet rendelkezései, illetőleg az esettől függően az 1987.évi 12. törvényerejű rendelet (a szerződések jogáról szóló Bécsben az 1969.évi május hó 23. napján kelt szerződés- Bécsi Vételi Egyezmény- kihirdetéséről) szerződés létrejöttére vonatkozó rendelkezései.

2.1.A webshop használata előtti teendők:
A webshopunkban kötelezettségek nélkül körültekinthet, információt gyűjthet, rendelését  egy rövid regisztráció után, vagy akár regisztráció nélkül is tudja véglegesíteni.


2.1.1.) Regisztráció: az első vásárlás előtt kérjük adja meg nevét, email címét, telefonszámát, szállítási címét, valamint egy választott felhasználó nevet és jelszót. Ezután kap tőlünk egy értesítő e-mailt, amellyel visszaigazoljuk a megadott adatokat. Egyúttal saját adatlapját is kialakítjuk, amelyet a későbbiekben, módosíthat, illetve előző vásárlásait is megtekintheti.
A regisztráció során kérjük áttanulmányozni az „Általános Szerződési feltételeket”, mert ennek elfogadása, a továbblépés feltétele.
2.1.2.) A regisztráció után Önnek az első belépésnél meg kell adnia a választott felhasználó nevét, és jelszavát, majd ezt követően az igényeinek megfelelő termék kiválasztásával megkezdheti vásárlását. Amennyiben a későbbiekben adatait törölni szeretné rendszerünkből, ezt egyszerűen megteheti, egy „leiratkozó” email elküldésével. Ezután megadott adatai végérvényesen törlődni fognak rendszerünkből, melyeket később már nem tudunk újból a rendelkezésére bocsátani.
2.1.3.)A regisztráció ellenőrzése: szolgáltató fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy a megadott adatokat leellenőrizze, ezáltal kizárja azokat a kétes felhasználókat, akik mások személyes adataival visszaélnek. Továbbá felhívjuk a figyelmet, hogy a trágár, védjegy alatt álló, felekezeti, szexuális, nemzeti hovatartozásra vonatkozó sértő, valamint márkanevek, burkolt reklámhordózóként választott felhasználónevek automatikusan törlésre kerülnek.
2.1.4) Hírlevélre való feliratkozás: A regisztráció után lehetőséget biztosítunk felhasználóinknak, hogy hírleveinkre feliratkozzanak, így a későbbiekben első kézből értesülnek az akciónkról.

2.2.)A vásárlás menete:
2.2.1.)Termék kiválasztása: A termékek közül Ön az igényeinek megfelelőt könnyedén ki tudja választani kínálatunkból a részletes termékinformáció segítségével. Természetesen amennyiben kérdése merülne fel, készséggel állunk rendelkezésére a megadott telefonszámon, email címen.
2.2.2.) Darabszám/szín meghatározása: A kiválasztott termék mellett Önnek meg kell határozni a darabszámot, kiegészítő árucikkek esetén továbbá a méretet és a színt is.
2.2.3.)Kosárba helyezés: Ezután Ön a termék „kosárba helyezés”-ével folytathatja a vásárlást, vagy véglegesítheti rendelését. Amennyiben a vásárlás folytatása mellett dönt, úgy egyszerűen a „Tovább vásárolok” feliratra kattintva visszatérhet a termékekhez.
A kosárba helyezett termékekből összeállított vásárlási listát még a rendelés véglegesítése előtt könnyedén módosíthatja, pl.: megváltoztathatja a darabszámot, illetve a „Frissítés” gombbal aktualizálhatja a végösszeget.

A „Törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
A feltüntetett végösszeg minden esetben már a bruttó, áfával növelt árat tartalmazza. További csomagolási, kezelési költséget nem számítunk fel.
2.2.4.) A rendelés véglegesítése előtt, kérjük jelentkezzen be a regisztrált felhasználó nevével és jelszavával. Ezután a „Megrendelem” gombra kattintva ki tudja választani a szállítási, fizetési feltételeket.  Felhívjuk felhasználóink figyelmét, hogy a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállítói, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
2.2.5.)Általános Szerződési feltételek elfogadása: A rendelés véglegesítése előtt az „Általános Szerződési Feltételek” elfogadásával, a megrendelés továbbításával, elküldésével, továbbiakban szerződésként kezeljük. A felhasználó a megrendeléséről automatikusan egy értesítőt kap, amelyben igazoljuk, hogy megrendelését fogadtuk, feldolgozás alá került. Ez a lehető legrövidebb időn belül, de maximum 24 órán belül részletes visszaigazolásra kerül. A megrendelés módosítására, törlésére a felhasználónak további 1 nap áll rendelkezésére, a visszaigazolási értesítőben kapott adatokra hivatkozva.

A Ptk. 216.§.(1.)bek.szerint a szerződést – a jogszabály ellenkező rendelkezése hiányában- akár szóban, akár írásban lehet kötni és a szerződési akaratot ráutaló magatartással is kifejezésre lehet juttatni. Ezért a rendelési értesítő visszaigazolásával a felhasználó és a szolgáltató között életbe lép a szerződés, melynek megszűnése a termék készhez-vételével zárul.

2.2.6.)  A megrendelések feldolgozása:

A www.tetoablakpiac.hu webáruházon keresztül leadott rendeléseket 24 órán belül visszaigazoljuk. A megrendelések fogadása munkaidőn  kívül is történik, azonban a visszaigazolás küldés csak a feltüntetett munkaidőn belül történik.

Fenntartjuk a jogot a megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Erről kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

2.3.) Szállítás Feltételek:
A szállítást saját fuvareszközünkkel és postai úton is biztosítani tudjuk.
A szállítási lehetőségek:
2.3.1.) Postai úton történő szállítás: a postai szolgáltatást tetőkibúvókra, padláslépcsőre és kiegészítő termékekre biztosítjuk (pl: árnyékolók, szúnyoghálók). A postai úton történő szállításra vonatkozó díjakról, tekintse meg a szállítási díjainkat tartalmazó táblázatunkat.
2.3.2.) Saját fuvareszközünkkel: A saját teherautóval való szállítást tetőtéri ablakok rendelése esetén alkalmazzuk. A szállítás a lehető legrövidebb időn belül, de maximum 10 napon belül történik. Mivel a szállítást gyűjtőfuvarként bonyolítjuk le, ezért a pontos szállítási idő miatt előzetes egyeztetés érdekében felvesszük a felhasználóval a kapcsolatot.
A szállítási költség nem termékenként értendő, hanem az egész szállítmányra vonatkozik.
A szállítási díj a számlán külön tételként kerül feltüntetésre.
A szállítási díjakról részletes tájékoztatást talál „itt”.

2.3.3.) Személyes, ingyenes telephelyi áruátvétel: a személyes áruátvételre a telephelyünkön van lehetőség, amely a 1194. Budapest Méta utca 31. szám alatti Méta Centrumba található. A telephelyen belül kövesse az Eurolux tetőtéri ablakokat, nyitvatartási időnk: hétfőtől-péntekig: 9-17 óráig.  A rendelés elszállítása előtt mindenképp várja meg a megerősítő, visszaigazoló email-ünket, mert előfordulhat, hogy néhány termék nincs jelenleg készleten.

 

2.3.4.) A házhoz szállítási szolgáltatásunk keretében a termékek szállítása a megadott címre történő leszállításig terjed. Kérjük a termékek telekhatáron belüli/ emeletre történő mozgatásáról gondoskodni szíveskedjenek.

2.3.4) A termékek kiszállítása munkanapokon 9:00-18.00 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. A saját fuvareszközzel történő szállításkor: a sofőr érkezése előtt 1 órával telefonon tudja értesíteni a címzettet. A postai szolgáltatásnál a futár 8.00-18.00 óra közötti időintervallumban teljesíti a kiszállítást. Az át nem vett, visszaküldött csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Ebben az esetben a megrendelő  köteles csak a  szállítási díjat a futárnak/ szállítónak megtéríteni.

2.4.) Fizetés feltételek:
A megrendelt termékek ellenértékének választható kiegyenlítési módja:
2.4.1.) Utánvét: a saját fuvareszközünkkel történő szállítás során a megrendelt termékeket az áruátvétel napján, a szállítónak készpénzben történő fizetést tesz lehetővé. A postai utánvétel szolgáltatás igénybevétele esetén a Posta a küldeményt a feladó által megjelölt utánvételi összeg beszedése után kézbesíti. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számla egyben a garancia levél is. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

2.4.2.) Banki utalás: az elektronikus kereskedelem egyik leggyakoribb fizetési eszköze a banki átutalás. Amennyiben ez a fizetési mód kerül kiválasztásra, úgy a megadott bankszámla számra, előre utalással, egyenlíthető ki az ellenértét. Utalás előtt mindenképp várja meg a rendelés visszaigazolásunkat, amiben a pontos utalandó összeget feltüntetjük.  Nagyon fontos kiemelni, hogy az utalásnak időben előbb meg kell történnie, mint a kiszállítás végbemenetelének. Az utalás átfutási idejével ( általában 1-2 munkanap) a szállítási idő meghosszabbodhat.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. A csomagok újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

2.4.3.) Telephelyen történő  fizetés: Amennyiben személyesen a telephelyünkön kívánja átvenni a termékeket, készpénzben vagy szintén előre utalással tud majd fizetni.  Bankkártyás fizetés sajnos jelenleg nem elérhető.

2.5.) Elállás:

 A termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illeti meg a fogyasztót. Elállásra a termék megrendelése és a kiszállítás közötti időtartamban is lehetőség van.

Az elektronikus kereskedelem egyik legfontosabb fogyasztókat védő intézménye az elállási jog.
A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fvtv.) 55. §-ának e) pontjában foglaltak szerint:
3§ (1) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2. § (1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal (a továbbiakban együtt: írásbeli tájékoztató) ellátni.
(2) Az írásbeli tájékoztatónak az (1) bekezdésben előírtakon felül tartalmaznia kell:
a) a 4. § szerinti elállási jog gyakorlásának feltételeit, módját és következményeit, ideértve a 4. § (5) bekezdésében, a 6. §-ban és a 7. § (3) bekezdésében foglaltakat, továbbá azt az esetet is, amikor a fogyasztót az 5. § alapján az elállás joga nem illeti meg;
b) a felhasználó az üzemeltető adatainál található elérhetőségek egyikén ( email/ fax/ személyesen a telephelyen) érvényesítheti elállási jogát,  kifogásait, garanciális bejelentését.

 c) A garancia feltételei: a termék vásárlását igazoló számla vagy annak másolata. A teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat szintén a már fent említett telephelyen tudjuk biztosítani (pl: alkatrész ellátás, javítószolgálat)
(3) Az (1)-(2) bekezdésben foglaltak nem alkalmazhatóak távközlő eszköz útján egyetlen alkalommal nyújtott olyan szolgáltatás esetében, amelynek ellenértékét a távközlő eszköz üzemeltetője részére kell megfizetni. A fogyasztót azonban ilyen esetben is tájékoztatni kell a gazdálkodó szervezet (2) bekezdés b) pontjában meghatározott címéről.
4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított 3 hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.
Ez a rendelet a Magyar Köztársaság és az Európai Közösségek és azok tagállamai között társulás létesítéséről szóló, Brüsszelben, 1991. december 16-án aláírt Európai Megállapodás tárgykörében, a megállapodást kihirdető 1994. évi I. törvény 3. §-ával összhangban az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak a távolban kötött szerződések tekintetében a fogyasztók
védelméről szóló 97/7/EK irányelvével összeegyeztethető szabályozást tartalmaz.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával: annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén (email vagy fax) a termék átvételét követően 14 munkanapon belül. Ebben az esetben indoklás nélkül elállhat a létrejött szerződéstől. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, e-mailen vagy faxon történő jelzés esetén pedig a beérkezési időpontot. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel levelét. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a termék telephelyünkre történő visszaszállításáról a megrendelőnek/vevőnek kell gondoskodnia. A visszaküldés költsége a megrendelőt / vevőt terheli. Az utánvétellel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.  A termék visszaszállítása során, kérjük mindenképp hozzák magukkal az eredeti számlát. Az elállás jogát a kiegészítő és egyedi utasításra legyártott termékekre nem tudjuk biztosítani, mivel azok a megrendelő utasításai alapján gyártódnak le. A tetőtéri ablakok visszavásárlása során az eredeti csomagolást illetve a hozzá tartozó összes kiegészítő alkatrészt is kérjük visszajuttatni. Amennyiben az eredeti gyári csomagolás kibontásra került, a visszacsomagolás költségét, valamint az esetleges hiányzó alkatrészeket a felhasználónak kell megtéríteni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli.
Ezen felül, ha a szállítási költség is kiszámlázásra került, akkor azt, mint közvetített szolgáltatást nem vagyunk kötelesek visszatéríteni. Ebben az esetben a kiszállítás egy önálló szolgáltatás, csak a termék díjával jelent meg egy számlában.

A termék visszaérkezését követően 14 napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számla visszatérítjük a termék vételárát.

2.6. Adatvédelem :
A 2001. évi CVIII. - az Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseit szabályozó törvény 13/A § (1.) bekezdése alapján a szolgáltató a vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet a követelés (rendelés) érvényesítése céljából kezelheti. A személyes adatok igénylésére és kezelésére szigorú törvényi előírások vonatkoznak az adatokkal való visszaélések megakadályozása, a fogyasztók érdekeinek védelme érdekében. A szolgáltató ez irányú kötelezettségének, az „Adatvédelmi nyilatkozat” menüpont alatt tesz eleget.

Adatvédelmi Nyilatkozat:
A
www.tetoablakpiac.hu webshopba való körültekintéshez, információgyűjtéshez nem szükséges személyes adatok megadása. Ezeket csak abban az esetben kérjük, ha vásárolni, megrendelni szeretne, ugyanis ez a regisztráció elengedhetetlen feltétele . A regisztráció során csak olyan személyes adatokat kérünk el Öntől, amely a rendelés érvényesítéséhez szükséges. Ezek nélkül az adatok nélkül ugyanis nem tudnánk a rendelést teljesíteni. További bizalmas adatokat (pl: bankkártya szám,) semmilyen esetben nem kérünk.
A megadott személyes adatokat harmadik félnek nem juttatjuk tovább (kivéve abban az esetben amennyiben a házhoz szállítást futárszolgálat végzi, de kizárólag a megrendelés kézbesítéséhez), kéretlen reklámlevelekkel, egyéb célzott vagy nem célzott hirdetések küldésére nem használjuk fel.
Az adatokat mindaddig megőrizzük, amíg a felhasználó ezeknek a törléséről nem rendelkezik. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az
eurolux@tetoablakok.hu email címen.
A megadott email címen keresztül mindössze kapcsolattartást folytatunk Önnel és, amennyiben Ön ezt jelezte felénk, a kért hírlevelekkel segítjük leendő további vásárlásait, esetleges tájékozódását az újdonságokról.

2.7. Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokra vonatkozó különös fogyasztóvédelmi szabályok:

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújtó vállalkozás elektronikus úton is köteles a bejelentések intézésére, panaszok kivizsgálására és orvoslására, valamint az igénybe vevők tájékoztatására ügyfélszolgálatot működtetni.

A 2001. évi CVIII. Törvény 16/A.§ (1): a 4.§-ban, az 5.§-ban és a 14.§-ban foglalt rendelkezések megsértése esetén az eljárás lefolytatására a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvényben meghatározott hatóság jogosult. Az eljáró hatóság a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvényben meghatározott szabályok szerint jár el.
16/B.§ (1), (2)Az elsőfokú szerv a Hatóság Hivatala. Az elsőfokú határozat ellen a Hatóság Tanácsának elnökéhez lehet fellebbezni.

További fontos törvények a felhasználó védelmére:

1959.évi IV. törvény a polgári törvénykönyvről
A jótállás, a szavatosság és a hibás teljesítés legalapvetőbb szabályai, bővebben lásd a 151/2003. és a 49/2003. Korm. Rendeletben.

1997.évi CLV. Törvény a fogyasztóvédelemről:
A fogyasztói érdekek védelme, elvei, a fogyasztóvédelmi intézmények

1997. évi LVIII. Törvény a gazdasági reklámtevékenységről
A reklámozás szabályai, tiltott vagy korlátozott reklámok, a szabályokat megsértők elleni reklámfelügyeleti eljárás.

49/2003.(VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződések keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
Kijavítás, kicserélés, elállás- hogyan is kell ezeket végrehajtania a forgalmazónak.

17/1999. (II.5. ) Korm.rendelet a távollévők között kötött szerződésekről:
Ha katalógusból, telefonon, emailben, telefonaxon, interneten vagy egyébként közvetlen kapcsolat nélkül rendel árut vagy szolgáltatást, ezek a szabályok lesznek érvényesek.

4/1997. (I.22) Korm.rendelet az üzletek működéséről és a belkereskedelmi tevékenység folytatásának feltételiről:
A kereskedő mit, hol, hogyan, kinek az engedélyével árulhat- és hol tehet a vásárló panaszt.

Tájékoztatjuk, hogy panasza kivizsgálás céljából az alábbi Hivatalokhoz fordulhat:
- Budapest Főváros XIX. Ker. Kispest Polgármesteri Hivatal Jegyzője:
1701. Budapest, XIX. Ker. Városház tér 18. Telefon: 3474-500
- Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség:
1088. Budapest, VIII. ker. József krt. 6. Telefon: 4594-800
- Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapest Békéltető Testület
1105. Budapest, X. ker. Szent László tér 16. Telefon: 431-8962

2.8. Garancia
A webshopunkból rendelt termékeinkre hosszú távú garanciát biztosítunk. Az általunk forgalmazott tetőtéri ablakokra 10 év garanciát biztosítunk, ezen kívül 5 éves garanciát a tetőkibúvókra, 2 évet a padláslépcsőkre és 1 évet az árnyékolókra. A garancia a kézhez vételtől kezdődik. A DACA- LUX Bt. csak a kötelező törvényi előírásokban foglalt károkért viseli a felelősséget. A garancia feltétele a termék rendeltetésszerű használata, a használati, beépítési útmutató szakszerű nyomon követése, valamint a termékre vonatkozó ellenszámla vagy annak másolatának megléte.
A kiegészítő termékek javítása, esetleges hiányzó alkatrészek biztosítása a garanciális idő alatt és után a telephelyünkön történik . Amennyiben a megvásárolt tetőtéri ablakaival merül fel garanciális probléma, úgy az ellenszámla sorszámával, valamint az ablakban található kód megadásával továbbítjuk szervizhálózatunk felé a bejelentését. Ezt követően a szervizes kollégánk egy előzetes időpont egyeztetés után, a beépítés helyszínén javítja ki a hibát.
Amennyiben a bejelentet hiba nem tartozik a garanciális javítások közé, úgy a kiszállás és a javítás költsége a vevőt terheli

A tetőablak garancia  és egyéb kiegészítő termékekre vonatkozó garancia nem terjed ki az alábbi hibákra és károkra:

-          hibás beszerelés, a beszerelési utasítás be nem tartása, szakértelem hiánya

-          a beszerelési útmutatóban, termék tájékoztatóban ajánlott beszerelési területeken kívüli beszerelés

-          a termék nem rendeltetésszerű vagy hibás használata

-          a rendszeres karbantartás elhanyagolása

-          a nem megfelelő tartozék vagy alkatrész használata

-          szállítás vagy másfajta kezelési mód

-           a termék módosítása

-          vis major

-          nem az anyag, gyártás, vagy szerkezet hibájából adódó egyéb hibák vagy károsodások közvetlen vagy közvetett következményei

Balio típusú tetőablakokra a garancia nem terjed ki  a nem látható alkatrészek elszíneződése, a nap/páralecsapódás/savas eső/sós foltok, vagy egyéb korróziót okozó tényezők ill. anyagot befolyásoló tényezők hatására bekövetkezett elszíneződés vagy színfakulás, a fa elszíneződése vagy megrongálódása a legalább kétévenkénti lakkozás és fényezés elmulasztása miatt, a fában lévő görcsök, a fa, az alumínium és acél színének természetes változása, valamint kismértékű hibák - beleértve az üveg színének változását is - amelyek nem csökkentik a kilátást, valamint egyéb hasonló tényezők, tekintet nélkül arra, hogy hibának minősülnek-e.

3. ÉRTÉKESÍTÉSI TERÜLETEINK (FÖLDRAJZI)

A webshopon megrendelt termékeket csak MAGYARORSZÁG területén tudjuk kiszállítani.

Saját elszállítással lehetőség van EURÓPAI UNIÓN belüli értékesítésre, amennyiben a törvényben rögzített feltételekkel a vevő rendelkezik.

EURÓPAI UNIÓN kívüli értékesítésre NINCS lehetőség.

 

 

 

Vissza